søndag 28. november 2010

Snø, snø og... ja, jeg tror det kom litt snø :)

Ja, da var vinteren virkelig her igjen!
Jeg er kanskje ikke sesongens største fan, men det er jammen hunden vår! Khan blir helt ellevill når det snør, og det beste han vet er å herje til han stuper når snøen ligger på bakken.
Min favorittaktivitet om vinteren, må jo da bli å leke med Khan :)
John knipset noen bilder av oss ute i hagen under dagens utskeielser, så tenkte jeg skulle dele noen av dem her :)



 Legg merke til at Khan svever! :D


Khan klarte til slutt å få meg i bakken, og var svært så stolt av arbeidet han hadde gjort :D

Håper på flere fine dager ute i snøen med han denne vinteren, og håper han har blitt litt flinkere til å gå tur med oss på ski i år enn han var i fjor. Han var jo selvsagt veldig herlig i fjor også, men hadde en tendens til å stoppe pp midt i løypa med oss i full fart bak. Ikke fullt så hendig!

Håper vinteren deres blir like fin som min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar