søndag 28. november 2010

216 dager igjen

Det er i dag 216 dager igjen til John og jeg gifter oss <3
216 lange dager, men samtidig 216 dager som går så fort som ingen dager har gått før. Litt snedig, kanskje, men jeg føler på en måte at det er så utrolig lenge til sommeren, for jeg gleder meg så fryktelig mye, men samtidig går tiden så ufattelig fort, noe jeg merker svært godt med tanke på alt som skal gjøres. Vi har booket kirke og lokale, noe vi gjorde allerede i februar. Det er altså snart et år siden! Og det kan jeg virkelig ikke fatte.. Siden den tid har jeg prøvd brudekjoler 2 ganger og lagd utkast til invitasjoner, da jeg skal lage disse selv. Men det er ikke mer enn dette som faktisk er gjort! Jeg har mange tanker om hvordan jeg vil det skal være, og vi har snakket sammen en del om det, men ikke fått fastsatt noe. Vi er jo veldig heldige, da vi har fått tak i det flotteste lokalet i Vestfold for festen. Det synes hvertfall vi! Der tar de seg også av matlaging, servering, bar, og alt som skulle trengs :)
Det er altså på den flotte aspargesgården vi skal være!

Selve vielsen skal holdes i Gamle Berg kirke, en steinkirke fra 1100-tallet i Brunlanes. En flott, sjarmerende liten kirke med en lang historie, langt utpå landet:) Berg Steinkirke kan du se bilder fra og lese om her.

Jeg gleder meg så fantastisk mye til sommeren!! Men det er mye som må gjøres innen den tid!

Jeg har faktisk ganske frekvent mareritt om at det plutselig viser seg at vi har kommet til dagen før bryllupet, og jeg har helt glemt det bort, så ingenting er planlagt, og ingen brudekjole er kjøpt inn. Kan fortelle deg at det ikke er noen god følelse! Får satse på at det ikke skjer i virkeligheten :D

2 kommentarer:

  1. Når det gjelder marerittet ditt så kan du ta det helt med ro. Det finnes ikke et eneste kvinnemenneske på denne jord som har glemt bort sitt eget bryllup. Vær heller mer bekymrer rundt situasjonen om mannen din rekker det. Husk at det kan fort skje noe med Hmskontoret.no. Jeg regnet meg 216 dager frem og tror du ikke det var John som hadde server vakt den uken. Da får vi håpe jeg klarer å ikke "dulte" borti serverracket på jobben

    SvarSlett
  2. Hahaha :D Ikke sabotere nå, Anders!

    SvarSlett