torsdag 3. juni 2010

Hvem vet hva morgendagen vil bringe?

Det vet jeg! :D
Jeg gleder meg så masse til i morgen.. Nå har jeg rydda og vaska huset i to dager, og er riktignok ikke helt ferdig enda, men i morgen skal jeg ta meg helt fri. Da skal solen nytes for alt den er verdt! Har syntes det er så leit å jobbe inne med alt som skal gjøres når det er så fantastisk vær ute, og jeg vil bli fin og brun:)
Så i morgen skal jeg og god-hunden ut i sola og kose oss, med god, kald drikke!

Jeg skal også ta meg en tur til byen, både for å kjøpe vin på polet, og for å kjøpe meg en lett sommerkjole:) Jeg skal på avslutningsfest med den fantastiske gjengen fra Naturfag 1 og 2 på høgskolen, for å feire at vi er ferdige for i år, og i mitt tilfelle, for alltid;) Merkelig å tenke på at jeg er ferdig utdanna, og aldri skal sette meg på en skolebenk igjen! Eller.. På DEN siden hvertfall! Kommer jo til å tilbringe mange år på skolen, nå som jeg er lærer;)
Avslutningsfesten skal avholdes på en hytte i Horten, noe som kommer til å bli utrolig deilig:) Og jeg må jo benytte anledningen til å skryte masse av min fantastiske kommende ektemann! Han sa seg med en gang frivillig til å komme og hente meg i Horten midt på natta for at jeg skulle komme meg hjem, og slippe å sove over:)


Håper deres dag blir like fin som min!!

Klem


2 kommentarer:

  1. Så snill John er! Kose deg masse på fest og i solen i dag! Her begynner brunfargen så smått å komme. Jeg jukser litt med Betakaroten i år og det ser faktisk ut til at det hjelper :-)
    Ler av innlegget under her! Du kan si til han at jeg syns det med den minste tven var best :-) I mine øyne skal tven ikke være diger (så sant den ikke står i en guttepreget kjellerstue) og den skal helst være hvit ;-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, han er kjempesnill:)
    Hehe, ja, jeg klarte å mase vekk den forrige TV'en vår, for heller ha den vi tidligere hadde på soverommet ut i stua.. Jeg liker ikke så store TV'er. Men da må han jo skrike og sparke rundt seg litt nå og da, i trass;) Og det skal han da for all del få lov til, så lenge TV'en passer:D hehe

    SvarSlett