torsdag 24. juni 2010

Skattepenger inn - Skattepenger ut!

Woho!
Da var sommerens ferie bestilt, og det i aller siste lita!
Vi trodde ikke vi skulle få noen ferie i år, i og med at vi sparer til bryllup, og dermed ikke har råd til allverdens av ferier. Men vi var så heldige i år, at vi fikk bruke huset jobben til John har i Spania i den første ferieuken til John:)
Dette betyr altså at vi reiser til Alicante for en uke gratis opphold i en villa med eget svømmebasseng og egen bil!

For 2 år siden var vi i Alicante og fikk bruke huset de hadde der da også, men det huset har de kvittet seg med, og heller fått tak i et som er større:) Det var en utrolig avslappende og nydelig ferie, og jeg GLEDER meg virkelig til å få kommet meg ned igjen:)

Så nå er billettene bestilt. Vi kikka på priser i går, og bare fra i går til i dag hadde prisene gått opp 600 kr:/ Så nå måtte vi bare hive oss over de siste billettene før prisen ble skrudd opp igjen. Det blir jo fort dyrt når man for det første skal ha flybilletter til Spania i fellesferien, og deretter er så dum at man ikke bestiller før halvannen uke før avreise:P Men nå fikk vi altså ikke beskjed om at vi fikk huset den uka, før i går.

Ellers er det forferdelig trist ute i dag, synes jeg.. Overskya og kaldt. Igrunn hadde jeg nesten synes det var bedre om det regna, for da hadde hvertfall de stakkars, uttørka plantene mine fått i seg nok vann:D


1 kommentar: