fredag 11. juni 2010

Travle dager :-)

Ja, den som trodde sommeren skulle bli stille og rolig, tok grundig feil! Det gjorde nemlig jeg.

Har ikke fått blogget på mange dager nå, for alle dagene har vært fulle. Siden sist har jeg brukt mye tid på å rydde og vaske hjemme, og fy søren så lang tid det tar! Har jo også tatt litt ekstra tid nå som det har vært så varmt. Er ikke bare lett å få motivasjon til å jobbe når man nesten smelter bort, og heller vil komme seg ut på en strand et sted og slappe av:)

Jeg har også tatt med meg kortet til byen, og latt det gå varmt.. Er veldig deilig å få kjøpt seg nye sommerklær, men får alltid så dårlig samvittighet etterpå. Men er veldig fornøyd med de plaggene jeg har kjøpt:)

På søndag hadde jeg en herlig dag med Khan. Vi dro til Vivestad (Re) og besøkte min kusine og tante med alle deres hunder på Re dyrehotell. Min tante Margrethe og hennes mann Øyvind driver altså dette dyrehotellet, hvor de året rundt tar imot hunder og tar vare på dem mens eierne er opptatt med andre ting, eller reiser rundt. De har et fantastisk opplegg for hundene, og der er det ingen hunder som lider noen nød! Khan fikk løpe fritt med Tonjes hund Chambo, og Margrethe og Øyvinds Shiela og Leo. Dette var virkelig stas!

Khan og Chambo utforsker hundehotellet. (Khan er så ivrig at han flyr)



Khan koser seg med vinden i håret;)


I går var det en offisiell feiring på Høgskolen for avgangsstudentene. Dette var en 3 timer lang "seremoni" med servering av mat og drikke, taler, og utdeling av pins og roser. Det var veldig koselig, men jeg må nok ærlig innrømme at det var litt nostalgi over det hele fra min side, hvertfall.. Er trist å skilles fra så mange fantastiske mennesker som jeg har blitt kjent med gjennom utdannelsen, og blir også rart å ikke skulle tilbake på høgskolen noen gang. Hvertfall ikke der jeg har gått disse 4 årene, da lærerutdanninga nå flyttes til Bakkenteigen sammen med resten av Høgskolen..

Vel! Jeg gleder meg til i morgen:) Da er det konsert med mannskoret pappa er i, Hvalkjeften. Det er alltid fart og morro med de gutta;)

Live, Laugh, Love..


1 kommentar:

  1. Gratulerer masse med ferdig utdannet. Adjunkt Anmarkrud er vel riktig betegnelse fremover?
    Bra konsert! Alltid stas!
    Håpe Solbergvn 3 snart ber inn til grilling så vi får drukket litt rosevin og bare nyte late sommerdager :-)

    SvarSlett