torsdag 3. juni 2010

Frihet :-)






På mandag avla jeg min siste eksamen, og er herved offisiellt adjunkt! Dvs lærer med godkjent utdanning;) Og dette betyr jo blant annet at jeg nå har sommerferie! Og i år HAR jeg faktisk sommerferie! Ikke studere, ikke jobbe, bare koble helt ut. Det skal bli så utrolig deilig.

Den siste måneden har jeg ikke fått gjort stort annet enn å lese til eksamen, og har rett og slett meldt meg helt ut fra omverdenen. Det er tungt og kjett, men jeg har fått gode resultater pga det. Men desverre har huset måttet lide når jeg ikke har hatt tid til så mye husarbeid den siste måneden. Så dette er uken ALT skal gjøres!:D

Det er kanskje mer fristende å ligge ute i den gode sola og brune kroppen og bare sløve med god drikke når man har helt fri, men tro det eller ei.. Jeg nyter å kunne styre rundt hjemme nå, BARE fordi jeg faktisk kan:)
Etter en sånn innspurt med eksamener, er det deilig å kunne plukke med ting man ellers ikke har tid til, og man kan til og med være EKSTRA nøye:D

Så! Nå skal det ryddes og vaskes og skures for alle penga! (Også en liten hvilepause ute i sola;))

Ha en koselig dag videre!!:)
Klem


2 kommentarer:

  1. Så fint det ble Ida! De bokstavene er knallfine! Gratulerer så mye igjen med overstått eksamen! Gleder meg til å se fortsettelsen på bloggen din!
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Marie:D Ja, liker bokstavene. Også ser du sikkert at jeg har kjøpt litt diverse hos Laine:D hehe.

    SvarSlett